Welkom op de website van vogelvereniging

"Ons Genoegen" Horst.

Een levendige vereniging voor iedereen die van vogels en/of vogels kweken houd.
Op deze site vindt je allerlei informatie over onze vereniging en de activiteiten die georganiseerd worden.

Ben je nog geen lid van een vereniging, kijk dan snel onder contact om meer informatie aan te vragen of om meteen lid te worden.

De vereniging bestaat sinds 1952 en is aangesloten bij de N.B.v.V.: de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers.

Op dit moment telt de vereniging 58 leden waaronder een viertal dames.

Nu het aantal leden bij diverse verenigingen afneemt zal het ook steeds moeilijker worden om een mooie en goede tentoonstelling te organiseren. Vogelvereniging "Ons Genoegen" biedt deze verenigingen de mogelijkheid om hun tentoonstelling bij ons onder te brengen.

De voordelen hiervan zijn:

1 Je neemt deel aan een grotere tentoonstelling dus meer vergelijk van vogels. Dit alles in een mooi aangeklede ruimte.

2 Vogelvereniging "Ons Genoegen" zorgt voor de keurmeesters dus geen keurmeesters kosten. Alleen de inschrijfkosten en catalogus behoeven te worden betaald.

3 Na de opening krijgt de betreffende vereniging een uitdraai van de door hen ingebrachte vogels met de behaalde punten. De vereniging bepaald zelf hoe ze deze onderlinge wedstrijd invult. De prijsuitreiking kan in Horst plaats vinden of bij de eigen vereniging.

4 De vereniging kan blijven bestaan.

Indien hier interesse voor is dan kan men zich in verbinding stellen met dhr. G. van Helden tel. 077-3986686 of dhr. J. Vullings tel. 077-4631243.